پروازبه سوی خدا

پروازبه سوی خدا
عارفانه
نويسندگان

با من باش

گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای
من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام
به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا
با تو گفتم
از همه تنهایی ام خستگی ام


با تو گفتم تا بدانی
با همه نا ی، بی ناجی ام
تو، سکوتت خنجریست
بر قلب من
و حضورت، مرهمی
بر زخم من
پس، باش
تا همیشه با من باش
حتی اگر خاموشی…



نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت15:58---22 آذر 1391
سلام نگار جون -- کجایی بابا - عقدو بستی و فلنگو بستی برو که برو سراغی از ابجی نمیگیری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستت دارم اجی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:12 ] [ نگار ]
درباره وبلاگ

وقتی چترت خداست بزارباران سرنوشت هرچی میخواهدببارد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 36820
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1


بک لینک فا